Bara för att jag har en ny dator..

Yes. Ny dator, som jag älskar. Packyard Belly heter den. För er som kan tänka, förstår nog att det där en Packard Bell. Den är riktigt mysig. Är bara trött för att nätverket inte vill funka så har inte fått över ngt från johans dator ännu, så har ca 20 låtar som rullar i spellistan och har inte orkat installera officepaketet heller så har inte word. *abstinens*

Karatefylla. Igår. Haha. Det var som det var. En lyckad kväll med sång, salsa dans, hångel, spya, rakat hår och sptripennor. En vanlig kväll alltså. HÖHÖ! Men det var mysigt, var hemma hos Sonny i ösmo.
"Leta rätt på nummer 23" - Tack Sonny. :) Har aldrig mått så piss som jag gjorde idag på vägen hem, förutom igår (läses idag morse) vid 4 när vi åkte hem från ösmo. Fysatan. Ska aldrig mera dricka, ses nästa helg.

Köpt nytt tangent bord och mus, wireless. Det är rätt mysigt, så man kan sitta vart man vill och skriva och sådär. Inte för att jag kan vara hur långt bort från min skärm och skriva, eftersom jag ser så jävla dåligt. men det är ändå mysigt, för jag menar, vrider jag skärmen nu, kan jag ligga i sängen och skriva. Om jag ligger som pippi alltså.

Nederlag, kollade just på sängen.. den är obäddad, alltså, utan lakan och shit. Hade inte brytt mig ett dugg om den inte hade varit bäddad, men hade lakan i sig.. tror inte direkt ngn bryr sig om sängen är bäddad eller inte när man ska gå och lägga sig.. SAKSAMMA, borde bädda i lakan så att jag så småningom kan gå och lägga mig, men pallar inte. Igår sa dom att jag var en player. Men orkar seriöst inte bädda. Det är jobbigt och jag är trött. Eller.. är inte tröt, har druckit så mycket kaffe, men kroppen är trött, sov förlite i natt tror jag.. Störande. Klockan är iofs 20 över 00. 00.20 alltså.. men orka. Fan, sitter och är irriterad.
Borde sätta på doctor snuggles och lägga mig och försöka sova.. men fan, kommer inte här ifrån, bara för att jag vet att sängen är obeddad. (Popup med texten "Dagens I-lands problem") Suck..

Jag känner mig bara sådär tom igen.


Äh, palla. TJIPP

Kommentarer
Postat av: tott

du vågar vara i ösmo? :o
utan att höra av dig -.- (jag var ändå inte hemma, men ändå)

2007-01-05 @ 11:18:06
URL: http://handwriting.blogg.se
Postat av: Tobias

Naww, har Mikaela bytit ut skrivandet mot kameran? :p

2007-01-09 @ 11:14:57
URL: http://ensamstaende.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0