Jajaja.

Mina två stamläsare av bloggen har nu båda klagat över att uppdateringen aldrig kommer.
Here it is. ^^

Helgen som var, var trevlig. Det var horseshow på fredagen, alltid lika trevligt.
"Jag blir så upphetsad när du kommer!"
Haha, ibland blir jag så glad att jag har lite svårt att utrycka mig själv. Var hursomhelst väldigt glad över att träffa Elsa. Och det blev en jättemysig dag tillsammans, som slutade med att hon sov här.

"Du är så söt, min kära lilla ponny" *uprepandes och monotont i typ en halvtimme*
"Vad gör du?"
"Jag är invalid, dom kan ju haka upp sig på saker"
"Nej, dom är bara förlamade"

Haha.
 
"Det är bra med bindor"
"..."
"ehm.."
"Jajo, då slipper man ju sitta på en hink"

Haha, somsagt, fredagen var mycket lyckad.



Lördagen spenderades på jobbet, julborden har dragit igång nu. Sedan bar det av hem till Jimmy och Mickis i VH. Där var jag nog lite segstartad, men efter några öl var även jag igång. Sen bar det av till en Kareoke-bar i jordbro, där jag fick ett varmt välkommnande av "mamma". haha. Det var härligt.
Där fortsatte kvällen och vi sjöng kareoke för hela slanten, fyfan vad roligt det var.

Sen blev det dock lite strul, i slutet av kvällen, så vi löste det så bra som det gick, och tog oss sedan hem till årsta. Där jag, full som en ål, slutade i skrattatack på köksgolvet, åt korv OCH en pizza som stått i hjärtats rum i 24 timmar och sen somnade jag.



Söndagen spenderades i älskades säng och kollade på idolreprisen och ett antal skrattatacker. Det var mysigt. Jag älskar dig Sanne. Sen åkte jag hem för att äta och sova. Vilket var ungefär allt jag gjorde!



Början av veckan har gått bra. Bakade min barntårta i måndags.

"Ska du ha mitt recept?"
"nej, jag skrev upp att du gjorde en hund."
"Det är ett spöke.."
"Vilken tårta gjrode du?"
*visar min tårta*
"Jaså.. är det där ett spöke.. aja."

Jävla Lizzy. hahahaha. Det var ett spöke, ALLA såg det. (Förutom Lizzy och Jenny) haha.

Tisdagen funkade bra, ska spela sexuellt utpumad (umpad, haha) på dramat. Blir inte svårt. :|
Lite ångest över dagens svenska lektion, eftersom jag inte gjort klar arbetet som skulle vart klart igår, men.. lämnar in det på fredag. Då borde jag vara klar. Annars får jag skylla mig själv.

Idag blir det skola, sen jobbet.

Måste sluta, ska fixa mig, och sen dra till skolan.
Tjipptjohej, tack för mig! (Jag vet, jag är gay!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0