Long time no see. Tankar i natten.

mjehehehehehe. Sanne förstår det där lätet, för hon älskar mig.
Texten som följer, kommer vara en helt osamanhängande otroligt ointressant text om absolut allt och ingenting. Tänker bara skriva det som ploppar upp i mitt huvud. Behagas inte det att läsa ber jag dig vänligast att sluta läsa NU.

Sådärja. Fågelsång har landat på jorden igen. Kul för honom. Men som patrik nyss sa
"I couldn't care less". Sant sant, jag känner inte honom. Precis som när det står
"Britney Spears i chock - Min hushållerska var från polen!" i skvallertidningar (just det kanske aldrig har stått men.. hur som helst).
J A G  B R Y R  M I G  I N T E! Jag bryr mig bara om sådant som är viktigt. Och vad som är viktigt, bestämmer jag, eftersom det är mitt liv jag lever.  MITT liv = JAG bestämmer.

Mor min blev jättearg idag för att jag valde att slå in alla julklappar JAG ska ge bort från MIG i zebrarandigt papper. "Det där är inte julpapper.."
Spelar det någon roll? Men bara för att det snart är jul och för att jag inte ville göra henne ledsen slog jag in hennes i ett sött papper med tomtar på. Förutom det ena av hennes, som jag slog in på Åhlens, i Åhlens fula silvriga papper med "Å" på. Är det för att man ska tänka "Å vilken fin julklapp det säkert ligger här i" eller för att man ska tänka på Åhlens-affären. TÅLS ATT TÄNKA PÅ!

Jag blev lite ledsen idag när Sanne kom på (under gång nummer tre vi pratade) att vi inte kommer ses förrns efter jul. Det är *snabb matte* TIDIGAST PÅ ONSDAG vi kommer ses. Fyfan. Saknar henne redan. Hon är tamig fan beroendeframkallande. Ska sätta en klisterlapp på henne "Jag är mycket beroendeframkallande" och även en där det står "Förvaras oåtkommlig för barn" Haha. Den sista vet jag inte riktigt varför, nog för att jag vill ha henne för mig själv. *ler som självaste KNUG KARL-GUSTAF*
*bryter på tyska* "Nemen Karl, gör dom inte ledsna nu" hahahahahHAHAHHhaahahhahaahha.
HUMOR

Jag har en tröja som det står E - Ko - Logisk på. Då är ju frågan, Är en ko logisk? Det tycker jag. Den är uppbyggd på ett vitsigt (HAHAHAHAHAAH :'D) sätt och fungerar som den ska. En ko är logisk. Mycket bra tröja jag har. Och ja, jag använde just ordet vitsig. Don't JUDGE ME! mjehehehe. (återigen, sanne vet)

Om 8 minuter får jag öppna nästa lucka i choklad kalendern. Och om 8 minuter (skriver 23.52) är det bara 1 dygn kvar till julafton, 5 dygn kvar tills patrik kommer, 8 dygn kvar till nyårsafton och EN JÄVLA MASSA DYGN kvar till min 18årsdag. Men jag är inte bitter, inte alls.. Men jag LOVAR dig, att dagen jag fyller 18, ska jag åka och köpa cigg, även om jag inte röker då, marchera raka vägen till konsum och köpa 3,5or. Rulla stock ner till station och köpa 2 lakritsshot, en till mig och en till sanne och sen ska jag.. vara ute hela natten och komma hem när jag vill. HA! hahahahah! HA!. Det låter mycket häftigare när man tänker det för sig själv. Det där ser ganska nördigt ut. *lite rädd* Är det nördigt att fylla 18? Tänk om jag förvandlas till en nerdräggad vuxenfjortis när jag fyller 18? Det är ganska nördigt.Usch, jag kanske inte passar som 18åring. :O Jag har ju alltid varit minstingen. Jagmenar, (säg inte tack, det är.. oh, fel.) nu är ju tillochmed Sonny 18. TILLOCHMED sonny är 18. Och tänk om jag fyller 18 och inget händer? Att allt är som vanligt. Jag tror jag har för höga förväntingar. *skruvar ner förväntingsmätarn till volym 20*


Min älskling har ett hjärta av snö.


Jag tror jag ska sluta skriva nu, orkar nog inte mer. Har inga fler funderinar, hade jag iofs inte när jag började skriva heller, men det är sådant som kommer. Hursomhaver, sa javier. (JAVIER) borde nog sova, klockan slog just 00.00. Har tre nya textmedelanden på telefonen. Det är levaransraporter från Patrik. Jag orkar inte radera dom. Haha, det är humor, att det bara är Sanne som förstår humron i min skrivning. Jag vet att hon, precis som jag, får upp min röst som säger "JAVIER" och sen börjar asgarva. Jag vet att hon kommer le när hon läser det här, och gör hon inte det, måste jag döda henne. *kastar lypsyl på*

Nu ska jag lägga mig i sängen och smeka mig själv till Robert Gustavssons hesa stämma.




GODNATTER

"Vad stod det i det senaste sms du skrev?"
- Se inte så nöjd ut, jag är våt som en jävla vattenpöl"

OUFF VAD DET KAN TOLKAS HURSOMHELST. *lernöjt*


Kommentarer
Postat av: Sanne

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA vänta vänta *andas* HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAH Fan vad jag älskar dig stumpilumpi!

2006-12-23 @ 18:10:56
URL: http://snovit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0