Höst.

Idag när jag åkte hem, kände jag hösten. Det var inte speciellt kallt eller överdrivet regnit, men det är höst nu, det vet jag. Det säger den där kalla känslan, som gör det kallare än alla minsugrader i världen. Det är för kallt. Det har varit bra nu, säkert en månad eller två. Men nu är det höst, självfallet. Nu kommer hösten.
Den kalla höstkänslan kommer krypandes, lika snabbt som mörkret tar över dygnet. Det är hemskt.

Men har min Sanne. Och har två fullbokade helger, vilket är skönt, för då hinner inte känslan ikapp, förutom vissa kvällar, typ som ikväll. Magen lixom vänder sig ut och in och en varm kram känns lika livsviktig som ett andetag. Bara det att den varma krama inte finns där den ska. Helgen som kommer, alltså morgondagen och söndagen, blir jobb i morgon lunch, hem till Sanne, vidare till Sissi på födelsedags middag och sen hem till Sanne för att sova. Söndagen blir det bio med Lisa (se förortsungar, haha, som Dessi sa "Ah, valde du en dålig film med flit eller?" haha.) Sen är det skola igen, hela veckan och jobb och helgen som kommer blir Sanne och hem till ElliO. Helgen efter är det HorseShow. Sedär, det var ju tre helger. Bra bra braaaa. Hoppet höjs lite iaf, det är bra. Om jag bara håller mig sysselsatt kanske känslan dör ut till slut. Kramar är inte livsviktiga, inte närhet och ömhet heller *intalar mig själv* Jag klarar mig.

Ensam är stark, med Sanne är jag starkare. <3

Nu ska jag göra mig sängklar, lägga mig under Disneytäcket (som snart ska bytas) och ringa ett samtal till Patrik. Sen ska jag göra kväller eftersom jag ska jobba i morgon, det ska han också.

Puss och godnatt, eller som jag sa idag. Tjipp, tjohej och tjippihejsan! haha.

Nebel












Kommentarer
Postat av: amna

ahahha, söting bild (L)

2006-11-18 @ 16:30:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0