Praktik

Idag är näst sista dagen på praktiken. Det är lite sorgligt, men så jävla skönt.
Jag hatar det där stället, haha, men det ska ändå bli tråkigt att lämna dom.
Komma tillbaka till skolan ska bli jätteskönt. Få spendera tid med min klass
(vet dock inte vilka det är som går i min klass riktigt men...)
Och ha närmare hem och dit, osv, bara plus. (Gerhard är ett plus, han också ^^)

Idag ska det ihandlas presenter efter praktiken, sen ska jag hem och städa,
verkligen på tiden, men har inte hunnit den senaste tiden. /:
Trött som ett djur idag, somnade för sent igår. Nu har jag egentligen jättebrottom.
Har inte ätit ännu och ska gå till bussen snart, men ville helldre skriva, äta kan jag göra på gullmarsplan.

Jag känner att jag försummar mina vänner och att det är något jag måste ta tag i.
Men jag orkar inte det, inte nu, det är jag för trött för. (omg, klockan är 07.30)
Jag måste också börja sluta umgås med alla negativa människor jag har runt omkring mig,
det gör mig bara ännu tröttare, att försöka omvända deras negativa tankar, till det posetiva.
Jag råkar vara hemskt posetiv för tillfället.
 
1 dec är det horseshow, hämtade biljetterna igår. Det ska bli så jävla kul att spendera lite tid med Sanna och Elsa och även se alla hästar. Haha, även fast det kanske bara är halv nöjet. ^^,

Nu, haha, nu måste jag sticka. Tjipp!

Kommentarer
Postat av: tott

ang. vännergrejen .. jag är där jag med. jag orkar inte bry mig längre, men vill göra något åt det liksom. åh, lkdbksadhsa.

(L)

2006-11-16 @ 14:37:12
URL: http://handwriting.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0