Superman is dead. Mad world?

Idag har jag inte gjort något furotm vaknat.. Vilket jag gjorde för.. 7 timmar sedan. Kunde inte somna om i morse, efter jag bestämmde mig för att inte gå till skolan. Har bara suttit vid datorn och låtit musiken gå in genom ena örat och uta genom det andra. Prata med lite folk här och där och bara suttit och mått. Japp, suttit och mått. Vet inte om jag mår dåligt, eller om jag mår bra. Jag mår bra, säger vi. Det blir bäst på. Även fast jag spydde i morse. Mår bra. bra bra bra. *nynnar en glad melodi*

Jag skulle vilja vara Karlsson på taket. Han är alltid glad. Allt i hans värld är typ, bekymmersfritt. Och dessutom har han världens mysigaste sång om sig själv. Får jag inte vara Karlsson på taket vill jag vara Alfons Åberg. För han ska bara.. sådetså.

Lyssnar på Gary Jules - Mad world just nu. Har den på min pa, riktigt mysig låt. Tänker på Calle när jag hör den. Han var den första som spelade den för mig. Just nu behöver jag någon. Jag behöver någon i mitt stressade liv, som behöver mig på samma sätt. Jag känner mig nog lite ensam trotsallt.

Pappa ska prata med världens bästa grek som har 10 tusen kusiner nere i Grekland. Sanne, vad säger du om det?  En av 10 tusen måste ju ha en fot i resturangbranchen. And btw jobbar jag med vad som, bara det är du och jag i värmen sockersprutan. <3 Hade en disskution med en vän om knark igår. Han påstod att alla som jobbade inom resturang har knarkat.
då frågade jag honom "Har du knarkat?"
han svarade "KLART JAG INTE HAR!"
jag "Och du jobbar med?" 
han "Kock.. men alltså, alla unga.."
jag "så du är gammal?"
han "NEJ.. tyst nu"
jag "haha, sluta ha fördommar då"
Så jävla ägd. Men det var roligt. (Han är 25 [...])

Jag mår illa. Har inte ätit ngt idag, bara spytt. Bra jobbat. Usch.

Nu bråkar internet. Passar på att spara. Uppdaterar kanske mer sen.
Snart är det fredag. :)

Kommentarer
Postat av: Tobias

Hehe, det är klart alla vill vara Karlsson på taket :) Han får ju kukkulimukkmedicin /medecin när han är sjuk :) Krya på dig!

2006-11-28 @ 14:22:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0