Bloffa.

Nu har jag berättat om min komage-incident för 10 personer. (mamma, mammas jobbarkompis, receptionisten, bartendern, robin, sanne, johanna, veronica, alex, johan)

Och för er som inte vet, kommer nu en detaljerad förklaring om vad som hände.
Jag lindade in färserad ryggfilé med bukhinnorna från kor. Känndes som jag var med i någon typ av fearfactor när jag stack ner mina händer i behållaren där dessa fettslamsor låg och flöt. Det jag använde var alltså hinnan som håller kons 6 magar på plats. Detta lindade jag in mat i. Mat som skulle ätas på en fin restaurant. Mat som uppklädda konferenstanter skulle äta. Hur sjuk är inte världen? Perfekt start till att skriva ett talmanus om "hälsan i fokus"! Talmanuset har 4 punkter. Det är allt. Jag får tala från hjärtat, som den fruktansvärt skickliga retoriker jag är. Tror jag tar och hoppar till grupp två. Iallafall om jag går på studentskivan som fria har i morgon. Har en biljett. Tackar jag nej till fest? Ja.. faktiskt ibland. (alla trodde det skulle komma ett "NEJ ALDRIG FÖR JAG ÄR KOOL!", men icke.) Fast imorgon blir det förmodligen fest. :>

Humor ikväll,

Sanne säger:
nej om man skulle börja dra sig tillbaka

Mikaela | säger:
ja.. det är ju en dag i morgon också!

Sanne säger:
Det är ju en dag imorgon också

Mikaela | säger:
HAHAH

Sanne säger:
FAN

Mikaela | säger:
smeket!

Mikaela | säger:
*shwiiiiiiiiiing*

Sanne säger:
tyst

Mikaela | säger:

*skriver snabbt som en bäver på speed*

När natten faller.

Sanne säger:
LOL

Mikaela | säger:
omfg du skrev LOL

Sanne säger:
HAHAHAHAHAHA jag skev LOL

Mikaela | säger:
(och jag skrev omfg )

Mikaela | säger:
HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA

Mikaela | säger:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAH

Mikaela | säger:
DU SKREV LOL!

Sanne säger:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Mikaela | säger:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH

Mikaela | säger:
SÅ JÄVLA FJORTON OCH WOW-SPELANDE!

Mikaela | säger:

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAHAH


Humorn är alltid på topp när klockan är efter 22.00.

dessi säger:
(skriv något sött om mig i den)

dessi säger:
(då har du halva inne)


Dessi är så söt att jag får hål i tänderna. *smeker halva vägen i i fittan*



Helgen i karlstad var spontan och underbar. Fest till max, U N D E R B A R A människor och humör som aldrig tog slut. (kläder och förstånd däremot försvann under kvällen.. men, hur många gånger lever du?)
Det bästa med Karlstad är trögfattade hotellreceptionister och hamburgegrillar som öppnar 21.00 och har öppet hela natten. Fyllekäkets stad? Yes. Det ännu bättre med Karlstad är manskvalitéten. Skulle kunna flytta dit för ögongodisets skull. Det sämsta med karlstad är Kebabhouse där personalen är lika trevlig som en klaustrofobisk, analknullad, homofob instängd i en liten liten liten LITEN jävla låda lyssnandes på världens äckligaste ljud. Service var helt främmande för dem. Men.. det förstörde inte helgen. Inget gjort. Inget kunde.

Nu bör och ska jag sova. 
Tjingfaderittan.


(frukta, imorgon kommer tankarna) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0