Fan!

Upptäckte (stavade om ordet 9 gånger, skrev upptcäkte innan) just att min mobil legat på mitt nyaktiverade maestrokort eftersom det gamla var avmagnestiserat. BRA JOBBAT. Har jag sumpat ett till inom en dag, kommer banken tro att jag bara är ute efter att se den stela banktanten klippa sönder bankkort till små små fyrkanter. Så är inte fallet, jag lovar.

Musiktips, Maria Mena - I miss you love.mp3


Jag hoppas mina html-skills gör sin rätt och visar upp detta underbara klipp, enbart tillängnat Sanne.





jag älskar det, det är förjävla underbart.

"om du är vaken kollar du min blogg dirr, har ngt åt dig!"
-Levererat och klart till Sanne, kl. 22.47.12

Kommentarer
Postat av: Sanne

HAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAAAAAAHAHAHAHAHAHA du lyckades! Sitter nu klockan 5.20 o asgarvar framför datorn. Bra start på dagen :D Tack Älskling!

2007-04-26 @ 05:29:28
URL: http://snovit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0