ISLAND! ðþÞÐ (mm)

Wöw.
Island går inte att beskriva i ord, inte i bilder heller, men jag har gett det ett försök, även om min kameradisplay har gått sönder. (Jag hoppas ni förstår att jag sitter och slår kortkomandon istället för "å" och "ä" (alt+134 och alt+132) jävla Isländska tangentbord!) Hur som haver. Igår hyrde vi bil och åkte runt halva Island och såg allt man borde se och i förrgår red vi tur. Idag ska vi och bada i Blå lagunen (varm källa) och i morgon sker shopping i Reykavik. ☺
Jag älskar island!

Mjeheheh.
Jag saknar Sanne mest av allt. Det gör tillochmed lite ont i mig när jag tänker på hur länge sen det var jag träffade henne. Men på onsdag kommer jag hem, vilket innebär att jag absolut senast får träffa henne om 3 dagar, förhoppningsvis färre. ^^
Jag älskar Sanne!

Örr.
Jag saknar alla andra där hemma också och jag vet att vissa av er saknar mig med. Jag känner det på mig. Snart kommer jag hem, det är blandade känslor vill jag säga. Ska bli underbart att komma hem, men upplevelserna jag fått i detta land är oslagbara.
Jag älskar allt!

Snart åker bussen mot Blå Lagunen (och jag börjar tröttna på kortkommandona) så det är nog lika bra att avsluta.
Tjingeling!


(þ Þ ð Ð æ Æ µ)

Kommentarer
Postat av: Elina

Ja, jag saknar dig! :'(

2007-05-02 @ 00:53:56
URL: http://trefoil.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0