Jag tänker blogga igen, även fast blogg sidan är fucked up.

Jag vill blogga mera. Jag älskar min bogg *kysser ömt på skärmen*
Jag är KLAR FÄRDIG FINITO med mina engelska uppgifter. Uppgifter, gifer, vill förgifta Ulf,  även fast jag är klar.
17 personer som vill åka flak nu. Woho. Ser ut att bli ett fullt flak trotsallt. Jag ska göra en lista.
 
- Sanne
- Johanna
- Jag
- Mikaela (inte jag)
- Stina
- Ellinor
- Ida
- Malin
- Carro
- Heidie
- Lisa
- Sara
- Crout
- Nyllet
- Kirre
- Tobbe
- Michelle


(Sonny, Niklas, Stefan och André är frågetecken)
Har upptäckt att om frågetecknena följer med, är vi 21 personer. WOPIDO. Flaket tar 20. Härlish. Det löser sig. Kastar av ngn i värsta fall, typ.. Någon. :>

Jag tänker gå och lägga mig snart hade jag tänkt. Vill vara fit for fight för nationella i morgon. Går in stenhårt. Ska packa ner en penna också. Kan vara bra att ha om man ska skriva i 5 (fem) timmar. Tycker jag. Iallfall.
Jag måste ragga vänner som vill gå på min skiva, att jag inte har några imponerar mig. Eller.. det stör mig. Jag tycker jag borde ha vänner. Eller.. vänner över 18 som INTE går i min skola, tydligen inte. Ska kolla med Sarah, fast eftersom det är på en söndag, kanske det blir körigt för henne, om hon inte tar ledigt dvs. Vet ju dock inte om hon känner för det, men kan alltid hoppas.

Det kommer inget bra på tv. Det stör mig nästan lika mycket som att jag inte har några vänner. Nästan. Scrubs börjar 23.00. Då vill jag hellst ha somnat. Hellst.. kommer förmodligen inte ha gjort det.. men jag ska hoppas det, för min egen skull. Jag behöver sova. I morgon har jag en hemskt välplanerad dag. Det känns riktigt bra. Skolan, nationellt prov, UM (nya p-piller, ganska akut). 16.00 ska jag till optikern, sen kanske jag har tur och blir bjuden på mat av Jack (internetbuddy) och sen ska jag hem och packa. Torsdag är det kvällsöppet. Blir ingen öl på station den här gången, eftersom jag ska upp halv 5 på fredagmorgon. Planet går halv 8. *lycklig*

Nu slutar jag, jag blir arg på drygheten som sprider sig i min dator. BARZII.
Godnatt.

(jag älskar Sanne något så fruktansvärt.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0