Jag tänkte blogga.

Men sen glömde jag bort att jag öppnat bloggen.
Jag har varit på kryssning, kom hem i morse. Fyfan vilken jävla resa, underbar.
Tack tjejer för att ni förgyllde den något så fruktansvärt. <3

Jag känner mig typ.. bedövad. Eller jag vet inte, vet inte om det är bakisen som skapar någon typ av ångest eller om det är något annat. Jag mår fett konstigt idag. Jag hoppas det är bakfyllan som slår ut sin rätt bara och att det går över i morgon. Jag har tänkt så jävla mycket idag att jag velat såga upp mitt huvud med en motorsåg och slita ut hjärnan och gräva ner den 38 meter ner i marken. Jag blev så trött på mina egna velande tankar att jag ville kräkas. Men jag skulle det på bakfyllan också. Det gör det hela så mycket lättare.
Jag menar.. jag kanske har en chans att handla möbler? Det är skrämmande.

Påsklovet ligger framför mig och det ska jag försöka spendera till största del med Sanne. Jag saknar henne, även fast vi ses ofta. Ensam hemma är jag också, vilket är skönt, det blir en friare och mer avkopplad stämmning då. Även fast jag kommer sakna lagad mat och skjuts, men man får stå ut. Det jämnar ut sig med friheten. Jag ska iallafall bjuda över farmor på middag nästa måndag och sen ska jag försöka laga mat till min älskade en av dagarna också. Skulle vara mysigt med en middag bara hon och jag. Snacka, mysa och ha det bra. Jag saknar det. Jag vill ha sommar snart. Jag vill så otroligt mycket. Det skrämmer mig också lite.
Måndag natt är jag inbjuden på night gibb. Förstår inte vad jag ska dit och göra med tanke på att jag knappt klarar av att spela harpan på datorn. Men jag funderar ändå på att gå dit och hälsa på, mycket folk där jag gärna skulle träffa.

Jag skulle skriva mer men blev avbruten och nu.. nu vill jag bara sova
Älskar dig Sanne baby.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0