Jag vet att jag sa i morgon..

Men jag glömde vad jag lovat.
Idag har jag inga tankar, mitt huvud är slut.
"blanda aldrig alkohol, håll dig till samma sort" - okej.
Öl, vin och sprit, lite smått och gott.
Frias studentskiva igår var astrevlig. Fulla människor överallt och välkända annsikten här och där. Imponerad över att dansgolvet höll och att spriten inte tog slut i baren. (Risken att Tequila Sunrise skulle ta slut var dock minimal, med tanke på hur otroligt dålig bartendis var på att blanda den, grenadine ftw). Det var underbart att träffa Hanna, Lina och Sissi också.. söta tjejer. Otroligt.

Jag bloggar egentligen mest för att slippa fila på mitt talmanus som jag helst av allt skulle vilja kräkas på och sen elda upp. Jag börjar också bli lite nervös för hur det ska gå.. Jag har ingen aning faktiskt. Jag har ju skrivit en del punkter som jag borde kunna prata om. Hur känns det att tala om "hälsan i fokus" råbakis? Haha. Skönt egentligen.

"Jag tänkte tala lite om folkhälsan i det moderna samhället *örrörr* Vi.. vi blir sjukare, trots alla dessa TV-påtryckningar om att äta rätt och motionera och leva sunt *örr* Någon som har en alvedon? Om jag mår bra? Jaja.. blev lite sent igår bara.. hehe.. vart var jag? Jo, lev sunt, det är ett budskap jag skulle vilja att fler försökte sprida, för att minska risker för de mest vanliga folksjukdommarna, typ fetma och psykisk ohälsa *harkel* Hur går det med den där alvedonen? Någon som har en tia att låna ut till en cola? Light? Nejgud nej.. ge mig socker! Leva sunt? Jajuste.. ehm.. Alvedon?!"

Haha.. kan tänka mig hur det blir. Fast sådär lär det inte bli.. snarare..

"Hejjagskaprataomhälsanifokusochomfolksjukdomarförjagtyckerdetärettintressantämneeeeeh.. *andas*
folkblirfetareochdetäridealpressensfelochävenfastannaskippersägeråtfolkattätarättblirvifetaocholyckligaeeeeh... *andas* tackförmig *koll på klockan och därefter panik eftersom jag bara pratat i 22 sekunder står därefter knäpptyst i 4 minuter och 38 sekunder och avslutar sedan igen med "tack"*

Haha, fantasin är iallafall på topp. Baby sitter och sminkar sig, hon sov här och vi hade inget frukostbröd. Förlåt! Men hon fick sockerkaka. Och igår natt fick hon fyllekäk, som inte bestod av kakor och mjölk. Supertystasuperjag slängde ihop makaroner och bacon klockan tre på natten även fast mamis och papis låg och sov i rummet bredvid. Har aldrig lagat  mat så tyst och snabbt i hela mitt liv. Hyschade tillochmed åt baconet för att det fräste så jävligt. Kan tänka mig hur det såg ut.. jag, aspackad och nyvaken (deckade på bussen) stå och be (väldigt tyst och försynt) mitt bacon fräsa mindre. Hahaha. "Eh.. ursäkta, mina föräldrar sover, kan du vara lite tystare? Tacktacktack *örr*"

Nu måste jag nog ta tag i min svenska uppgift och mig själv.
(fortsätt frukta, tankarna kommer såsmåningom)

Älskar min babyboo.
(Sanne alltså.. *ler som sylviawannaben i Hey Baberiba*)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0