Morgonstund har guld i mun.

Nog för att jag hade mer någon typ av sandpapper i käften när jag vaknade, men jag har en god känsla av att sandpappret kan ha varit guldfärgat. Hade bestämmt mig för att sova länge idag. Till tio alldra minst, men min plan krachade. Vaknade fem i åtta av sopbilen, panikkastade mig upp i sängen eftersom jag var bombsäker på att huset skulle explodera (passade bättre in i min dröm än att sopbilen kom och tömnde soptunnan). När jag vaknat till så pass mycket att jag förstod att jag var helt säker under mina täcken insåg jag hur obeskrivligt ljust det var i mitt rum. Känndes som mina ögon skulle soltorkas och få storleken av ett russin inom 3 sekunder. Skyndade mig ner under täcket för att undvika detta men var snart tvungen att fejsa ljuset, eftersom andnöden blev förstor i mörkret under täcket.
 
image5 
Min utsikt från sängen, efter att ögonen vant sig vid ljuset, underbart!

Ska kanske tillochmed göra frukost (åt både mig och min bror) och duka utomhus. En mysig utomhusfrukost innan skolan kanske? Alla som känner mig (framförallt Sanne) skulle bli otroligt chockade om detta skulle ske, därför lovar jag att fotografera om fallet blir så att jag sätter mig ute och äter frukost. Jag är sugen på brämhults . Apelisn/Jordgubb är underbar. Ska nog köpa mig en idag när jag svänger förbi optikern för nya linser.

Frukosttime, tjingelin! <3
(Sanne är bäst ivärlden. Hon borde inte stå inom en parentes egentligen, förlåt. Jag älskar dig parenteslöst också!)

JAG ÄLSKAR SANNE! (ångesten kröp fram tack vare parenteserna)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0