Nyheterna och vädret.

Har nyheterna på i bakgrunden. Hörde just, innan jag skulle gå ner och göra frukost och sätta mig ute
(det kommer ske).

"Stockholmarna är sämst! *tystnad i ca 10 sekunder följt av harkel* Stockholmarna är sämst på att sopsortera"

Hade jag bytt kanal under den tio sekunders långa tystnaden, hade jag hela dagen gått och trott att nyhetsprataren hatade stockholmare. :<

Vädret är tamigfan underbart. Jag måste ut. Jag avlägsnar mig från datorn när jag sparat dett inlägg, jag lovar.
Var inne hos min bror nyss, han är vaken och LOVADE att äta frukost med mig (om jag gjorde den). Ja, han lovade. Jag hörde hur han sa "Mickis, jag lovar dig att äta frukost med dig, om du gör den!" Sen log han som en ros och fladdrade upp ur sängen och började dammsuga.

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0