Snart bär det av.

Om några timmar bär det av mot Island.
Har nyss packat klart alla mina saker. Jag är en otroligt grym, modern, singelkvinna.
Jag hann med Karriär, Socialt liv och Måsten på samma kväll.
Jag var i skolan, drack öl och packade. Fyfan, stolt över mig själv. Jag hann tillochmed fixa en dejt till balen.
Tack Sonny för att du hjälper mig att visa resten av världen att jag inte är socialtinkompitent.  Woho!

Det enda sura med att åka till Island är att jag inte får träffa Sanne. Sist jag var ifrån Sanne samma mängd timmar var när vi var osams. Eller.. osams kan man inte kalla det men.. ÄH! Det var hursomhellst hemskt att vara ifrån henne och nu kommer det ske, IGEN! Jag kommer sakna henne mest av allt. Fysatan. Jag har lovat att Sms varje dag, och jag ska hålla det, även om min telefonräkning överskrider 100 000 kronor. För jag älskar henne. Och min kärlek till henne är övärderlig. <3

Om 6 minuter (i skrivandets stund) börjar scrubs (hoppas jag), Det hade jag tänkt att somna in till en sista gång på 6 dagar. Kommer sakna scrubs också. Men Island kommer bli grymt. Ska försöka få tag i internet Café så jag kan hålla er uppdaterade om vad som händer.

Tjingeling! <3

(Sanne, Johanna och Ellis, Ha det bäst i Katrineholm utan Mamma Mickis, hälsa alla ifrån mig)
(Dessi, jag kommer sakna dig, finns alltid på mobilen (sms) om det behövs <3)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0