Godmorgon världen. :)

Ah.. hadevärlden bästa dröm vilket gjorde att jag vaknade (för tredje gången) på bra humör.
Lite irriterad på att pappa körde fulkortet och ringde när jag sov för att fråga om jag kunde jobba kväll på lördag.
Jag svarade ja, tycker så synd om honom som jobbar hela tiden. Men förklarade också att jag faktiskt ska dricka alkohol på fredag och då kanske inte är kapabel till att utföra jobbet till 100%.

Ska snart gå upp och göra frukost och kolla posten. Sen ska jag ringa apollo och se till att våran resa är avbokad och sen ska jag förhoppningsvis ta bussen och hämta mitt paket för att sen åka vidare till handen och sola i 20 minuter.
Måste ju få upp brännan lite till den 1 september. Efter det ska jag förmodligen laga middag till hela familjen.
Har jag tur hinner jag ut till baby. Saknar henne konstant. Min älskade bästa vän.

Jag oroar mig konstant över hur framtiden ska bli. Jag vill bara åka tillbaka och låta det fortsätta som det var när vi åkte, för jag trivdes så fruktansvärt bra. Egentligen vill jag åka tillbaka redan nu, fast veckan på kos är både välförtjänt och välbehövlig. Jag väntar på samtal från O-G för han ska prata med Helge idag. Fick iofs inte med om han bara skulle prata om sin semester eller om han ska kolla hur det går med våra jobb.

Nej, nu blir det frukost. Kanske ska slå till med något storslaget.. typ.. bröd med ost.

137654-39
Jag älskar dig mer än vad du förstår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0