Impulsivitet.

har jag kommit på att jag tycker hemskt mycket om.
Impulsiva människor som inte tänker allt för mycket innan dom handlar. (inte handlar as in handlar mjöl osv, utan handlar, utför en handling, gör ngt).

Gårdagen var koselig. Jag kan faktiskt säga, att jag älskar öl. Billig öl. 25 kronor för en öl är ett underbart lagom pris.

Har serien VIP på i bakgrunden, utan ljud. Har kommit på att den är som bäst då. För då kan man bara då och då slänga dit ett öga, utan att störa sig på hur dålig programet är och bara få en härlig glimt av Pams pattar. ^^,

Ikväll blir det "kräftmiddag" med Elsa och Sanna. Vi har abbatema. Och kräftor självfallet. Jag funderar på om jag ska gå in stenhårt och odla skägg så jag kan komma och göra en slående Benny imitation. Kan tänka mig att jag är rätt lik Benny om jag har helskägg.

Jag saknar Baby, men i morgon ska jag dit på kräftskiva och i övermorgon jobbar jag. OCH i övermorgon är den bara 1 vecka tills jag åker till kos, 2 veckor tills jag kommer hem från kos och 3 veckor tills min favoritkarl kommer till Sverige. Tiden går nog rätt fort. Veckan på kos kommer bli underbar. Jag har fått biljetterna på mailen idag. Jag är ju trotsallt huvudbokare. Mikael Spaeetke. :>

Den 21 augusti hade jag 12 unika besökare på min blogg. Det gör mig glad. Jag tycker om när folk läser.
Nu ska jag dammsuga trappan och övervåningen sen ska jag duscha, sen måste jag sätta igång med att pynta sannas uteplats med kräfgirlanger, lyktor, servetter och ljusslingor.

take care sålänge.
I'm in love whit an orignal gangster.

Kommentarer
Postat av: K

jag saknar dig..
Och jag hoppas att vi hinner leka innan du åker.. <3

2007-08-23 @ 17:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0