Saknar.

Jag har just pratat med min karl.
Jag har ju en sådan nu.

Jag; Hej...
Han: Hej vennen.
Jag: Vad gör du?
Han: Sitter på stallgården och spelar kort med Simen och Elin.
Jag: Haha, okej, vet du vad?
Han: Nej?
Jag: BlinkiBlinki är sönder..
Han: VAD fan har du gjort?!
Jag: Men alltså.. det går inte att fylla på gas, den bara läcker ut..
Han: Ah.. okej, trodde du hade ödelagt den.
Jag: Nej.. Har du pratat med Helge?
Han: nej, ska göra det när han är klar på jobb.
Jag: Okej.. det var bara det jag skulle säga!
Han: Att BlinkiBlinki var sönder?
Jag: Mm.. och att du är söt?
Han: Okej.. Det är du og.
Jag: Ring mig sen då?
Han: Okej.
Jag: Puss hej.
Han: Puss, hade.

Nu saknar jag honom jättemycket.
Det suger det här. Jag vill ha honom här.






Myskväll med Sanne ikväll, det blir bästa.
För oavsett vad, kommer hon alltid vara min nummer 1. *tiotusenhjärtan*



Kommentarer
Postat av: Jessica

Aaaaaaaw, snuttisar du och din snubbe!

2007-09-03 @ 22:13:13
URL: http://byxa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0