Hon hade stora fötter.

Idag var en bra dag.
Nu är jag stolt över mig själv, nu.

Jag älskar Sanne. Hon är bäst i hela världen.
Jag älskar Robin. Han ställer upp, när man minst anar det.
Jag älskar Johanna. För hon får mig att le, vilket är ett måste.
Jag älskar Sanna. Hon är som en liten syster om alltid finns ett samtal bort.

Jag älskar idag. Just nu känner jag mig 10 kg lättare, även fast jag förmodligen gått upp 10 kg, efter den där ENORMA chokladbollen jag åt idag.

Studentskivorna drar igång om ca två månader, och har jag förstått det rätt, har jag lovat att gå på en den 16 och en den 17 april på stockholms kök och bar. Men jag hoppas att dessa datum är fel, eftersom det är en måndag och en tisdag. Jag tror jag måste börja spara pengar.

Jag saknar Amna. Vill träffa henne snart, det var ngt bra med henne, hon gjorde mig glad, dom få gånger vi hann träffas, innan våra liv tyckte vi skulle gå åt olika håll och inte hinna med varandra. Hon är en hemskt fin person, och jag saknar hennes närvaro litegrann, även om jag inte känner henne så väl, tyckte jag hemskt mycket om henne.

Veckorna går fort, snart är jag 18. 18 hela år. Det känns läskigt, men otroligt skönt. Jag blev rädd för mig själv häromdagen när jag satt i min farmors vardagsrum helt ensam, kom jag att tänka på att sitta där och andas in doften av farmor och farfar, borde väcka minnen. Precis som morfars lägenhet väckte minnen med honom. Men där satt jag och kom inte på något. Sen satte min bror på en gammal vinylskiva, och minnena kom. Alla böcker, alla skratt, allt fint vi gjort. Jag bara älskar dem. Älskar alla.

Jag saknar Elsa. Ser henne så sällan, man har alltid U N D E R B A R T kul med henne. Hon är en helt otrolig person. Någon jag alltid kommer se upp till. Hon har hjälpt till att forma mig, eftersom hon funnits i mitt liv så länge. Jag älskar henne.

Återigen, Jag älskar Sanne. Hon kommer läka mig. Det vet jag. Hon hjälper mig ALLTID. Hon har funnits där så länge. Genom eld och vatten.

Nu är det nog slut för idag, ska försöka få tag i Sandra. Tänkte försöka ragga promenadsällskap av henne.

PUSS


Kommentarer
Postat av: amna

jag saknar dig, mickimus. doh.

2007-03-30 @ 12:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0