Mocca, msn och myspys.

Idag är en bra dag. (igen)
Fick lagom mycket sömn i natt, helt utan piller. *två tummar upp* Jag har sorterat all musik på datorn (inte bara i I-tunes), börjat städa mitt rum, ätit en ordentlig frukost och fått fyra komplimanger (och klockan är bara 12). Jag har pratat med Sanne engång i telefon också, lite lite för min smak, men.. har bara varit vaken i 3 timmar också. Hon ringer snart igen *håller i telefonen och väntar otåligt* Dagens ljusstunder (när jag inte får träffa henne) är när hon ringer. <3

Lyssnar på vinnarlåten från idol förra året, och den var bättre med Sebastian, måste jag säga. Kan vara att han var snygg as hell, men Agnes var också söt, men Sebastian gjorde den hemskt bra. Måste jag säga.
Efter att ha lyssnar på båda, ett antal gånger. ^^,

Idag ska jag träffa Karim, g00fy, whatsoever. Ska bli trevligt, tror jag. Eller hoppas det. Han ska göra bakåtvolter för mig. *ser fram emot*

Jag är inte ensam hemma idag, det är riktigt mysigt att ha lite sällskap så här på min lediga dag. Linnea är hemma från skolan hon med, så hon är här. Det är jättebra med sällskap, tycker jag, för även om vi inte umgås, är jag inte ensam. Myspys.

Jag har kollat på lägerheter i dag också. Jag får sådan otrolig längtan att flytta ihop med baby när jag kollar. Det finns massor med 2or till salu hit och dit. Ge mig allihopa lixom. Men först har vi studenten, sen utlandsresan, sen hem och börja jobba och SEN flytta. Vi har hela livet framför oss, tillsammans.

Nu ska jag nog försöka duscha, med vatten tempererat som en isvak. ÄLSKAR när pappa ska försöka fixa saker själv. VERKLIGEN ÄLSKAR. Fast han är rätt söt när han gör det. Haha. <3




Power to the gratis-sms & Snook - Låtsas som att det regnar. <3



Uppdaterar ----------------------

Det blev en mysig dag. Även fast jag inte fick se några bakåtvolter tyckte jag dagen var mycket mycket bra.
Karim var en liten pärla. Fick pasta till middag och Paris Hilton - låtar av Mayo.
Ska snart sova, kök i morgon. Jag älskar Snooks låtsas som att det regnar. Det är grym. GRYM.

Att vara inne på msn är så otroligt händelserikt. Idag fick jag exempelvis en ny bild till mitt snopparkiv, en teckning på en apa som skrattar i sanden, 7 låtar, ett "glad alla horors dag"-kort, 3 hettsiga diskutioner, 4 sexerbjudanden, 2 inbjudningar hem till någon av motsatt kön, 12 anmärkningar på hur jag stavar, 7 komplimanger och 30< hälsningar.

Jag skulle kunna ta bort all musik på min dator sålänge jag fick ha kvar Snook - låtsas som om det regnar och Regina Spektor - Chemo Limo. Skulle kunna lyssna på dom två låtarna tills mina öron gick av. Och det hoppas jag att dom inte gör. Aldrig, jag älskar mina öron, dom är hemskt söta. Nu är klockan snart 23.10 Då börjar scrubs, då ska jag smeka min könsympade vagina tills jag får orgasm, sen sy fast mina blygdläppar med ditt hår som sytråd. Tänk hur snabbt något kan spåra ur? Obehagligt va?

Jag är inte alls lika ytlig som jag verkar, innuti mig finns ett djup, som jag inte orkar gräva i längre. Därför är mina bloggar now a days, ytliga, tråkiga och bara uppdateringar ur mitt vardagliga liv, och inte mycket av mina tankar och åsikter (förutom den om att Snooks låtsas som att det regnar, är klockren). Men, jag är påväg att bli bra, och lovade henne (Maria) att inte lägga åsikter i andras människor, och därför försöker jag stänga av dom helt, för en stund. Men mina funderingar kring liv, död och människor återkommer. Men inte just nu.

Ett hett tips är att lyssna på Snook - låtsas som att det regnar.

Nu ska jag klä av mig, lägga mig i sängen och låtsas som att det regnar (som snook sjunger i sin klockrena låt, låtsas som det regnar) Hoppas ni alla sover väl. Godnatt.

(observera att jag nämn Snook - låtsas som att det regnar 7 gånger, om man räknar med denna)




Power to me. Jag är rädd för kärlek, det har jag kommit på.

Kommentarer
Postat av: Alex

haha är du kåt
xD

2008-05-11 @ 12:54:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0