Pa-möte i min säng.

Helgen som varit har varit helt ok. Jag passade barn med Sajmon i fredags, det var ok. Sajmon är en söt liten typ. Lördagen spenderade jag övningskörnade, sen kom Panti hem till mig och tittade på melodifestivalen med mys osv. Helgen funkade, men jag saknar Sanne. Har inte träffa henne sen i onsdags, men ska iväg och träffa henne idag, har jag bestämmt. Hade hoppats på skjuts, men föräldrarna var tvunga att åka. Mammis var tvungen att åka till sjukhuset igen, mormor inne igen. Pappis var tvungen att åka till farfar strul på äldreboendet igen. Snälla mammis och pappis, bli aldrig gammla. Lev förevigt. Jag älskar er.

Om 12 dagar fyller jag år. Det ska bli skönt, mest för att slippa höra "SNART FYLLER DU ÅR LELLA GUMMAN!". Haha, inte så pepp idag, som Idol-Danny skulle sagt. haha. Trött. Jessica väckte mig 20 över fyra för att berätta att hon skulle kunna äta en häst. Haha, tror hon var bitter, men jag erbjöd henne chips. FAKTISKT. Och sen var det inte mitt fel att hon inte åt min fenomenala pasta..

Melodifestivalen. Magnus Uggla är bäst, faktiskt. När man tänker efter. Låten var bra, det kommer bli min nya favoritlåt, känner det på mig. Lyssnade just på Anna Ternheim - Shorline, bytte till Broder Daniel - Shorline. Den är bättre, på ett annat sätt. Det är musiktipset för dagen, Shorline, vem som än sjunger. Helst vill jag att Sanne ska sjunga den, hon sjunger som en gud. Faktiskt.. "Her voice is soft like summerrain" som Dolly Parton säger. (NAMEDROPPING ON A HIGH LEVEL).

Hade tänkt och gymma idag, men får se hur det blir, känner mig inte så pigg. Har sån obehaglig känsla i magen, som jag alltid har när mormor åker in, klarar inte av att mista en till just nu. Det gör fortfarande mycket ont efter morfar. Tänker på honom dagligen.. Nu ska jag lyssna på Eminem - When I'm gone. Mest för att irrtera. haha.

Simon har ett bröst i ansiktet, han är inte homosexull, det är bevisat. Eftersom han har ett bröst i ansiktet.

Pants är söt.  Jag ska ragga på henne, ska bara göra henne lesbisk först. ^^,

Nu ska jag duscha (med pants) och sen ska jag ringa Sanne igen.










Tjo och tim med öl och rim. <3
Sanne, alltid. <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0