Idag.

Jag ringde idag.
(fick inget svar eller så.. eftersom klockan är 16.36 på en fredag men..)

Jag ska ringa igen på måndag.
Ska aldrig mer belasta någon med det här. För nu ska det bort.

Du tror att jag inte ser eller hör, men du anar inte. Det gör ont i mig att jag inte kan bättre.
Det är inte som du tror längre. Den här gången klarar jag det.
Allt tackvare dig. Hade du inte avslutat vårat samtal på det sättet du gjorde, hade jag aldrig ringt.
Som vanligt, är ljusstunderna och mina förniftigaste beslut i livet, på grund av dig.
Tack Sanne.

Jag skrev ett mail igår också. Det är totalt överflödigt idag. För idag har jag ringt.
På måndag går jag dit, om jag inte får ta på någon via telefon.

Idag är första dagen, på resten av mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0