Norge norge norge.

Jag är i norge, det är superkosligt just nu.
Ibland är det upp, ibland är det ner.
Just nu är det rätt upp. Jag och Baby väntar på pizzan.
Ska dricka fruktiga drinkar och mysa gärnet ikväll.
Tack bror för spriten.

Just nu poppas Winnerbäck på högsta volym på min älskade laptop.
Heltklart världens bästa köp. Jag älskar dig! *kysser ömt*
Pizzan puttrar i ugnen och spriten är på kylning.
Jag är medveten om att jag berättde samma sak i detta stycke som det innan, skiteri!

Igår vann baby ostbågspropparinsåmycketsommöjligtimunnentävlingen.
Var inte alls medveten om hur stor mun hon faktiskt har. haha.
Men hon var en värdig vinnare med 35 ostbågar inkörda i sin söta lilla mun.

På jobbet trodde dom att vi var ett par, alltså tillsammans, baby och jag.
Fredrik var helt säker på det och hade tydligen spridit ut det till folk.
Så han fick gå runt med svansen mellan benen och berätta för alla att han hade fel.
haha, bara för vi dansade tillsammans i köket så fick han för sig det.
Jag menar.. incest? Nej tack. Nog för att det kan vara trevligt med familjefest, men tror vi klarar oss utan sexuella stunder tillsammans, vi har det bäst tillsammans endå. För jag ääääääälskar henne så jävla mycket!

Idag är det dag 8 i norge. Ibland känns det som vi kom igår, ibland känns det som vi varit här i månader.
Är  känslomässgt utmattad. Men vi klarar det tillsammans, baby och jag.

Jag saknar Jonathan rätt mycket: Men klarar det med. För jag har min baby.
Och när jag kommer hem ska jag träffa honom och aldrig släppa honom, hoppas jag.
Han är fin.

Saknar Robin också. Den lilla kyllingvingen.
Robin Robin Robin Robin. Det är allt jag har att säga.
Robin. :>

Pizzatime.
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: eve

hej tjejer!
hoppas ni har det bra!!
jag o emelie steker pa rhodos..45 grader!
pussar o kramar!!

2007-06-28 @ 14:20:57
Postat av: Ellinor

Wiee en uppdatering :D
Hoppas ni har det bra i Norge, men jag längtar redan tills ni kommer hem :)
Puss på er :)

2007-06-28 @ 17:28:29
Postat av: NiBoR

Im no kyllingvinge :(
saknar dejjeh meh (lite) :[[~

2007-06-30 @ 14:49:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0