Horagunga om tre timmar.

Jag har döpt om den stora dagen till horagunga. Vet inte riktigt hur det blev så. Var inne på horatröskel men insgå snabbt hur fult ordet tröskel är, och vill att min dag ska vara något fint. Horagunga fick det bli. Hora för att det är sist. Sist av allas dagar. Gunga för att det är charmigt och ungt. Horagunga. Min dag. Säg inte horagungadagen. Då vill jag dö. Bara horagunga. Eller grattis..

Tobbe retades med mig idag. Fast nu kan jag.. Chaufför. Så sa han att det var. Och Del-moment. Tobbe har lovat att inte ägga mig i morgon om jag ger min mamma en bild av honom och ber henne överväga att skeda med honom. Det var inte riktigt så, men det hade varit otroligt festligt. Det där med bilden och skeda var faktiskt helt sant och helt och hållet Tobbes idé. Jag vet inte om han har sett min mamma, men jag visade henne en bild av honom. Hon sa "han såg ju trevlig ut". Frågade dock inte om hon ville skeda med honom, det kändes fel. Framförallt eftersom pappa stod bredvid. Min pappa som förövrigt viker ut sig på internet. Anton skickade en print på min far när han smeker bröstvårtorna i cam. Det var charmigt.. på ett udda sett. Jag älskar min pappa. Min pappa ska ge mig öl i morgon. Mig och Sarah. En tunna öl. Jag känner mig lite som en viking när jag säger tunna. Föreställer mig en stor trätunna. (==) Så ser den ut, fast med lite större mellanrum mellan ringarna. Eftersom jag inte är ett datasnille, kan jag inte göra större mellanrum. Eller.. jag kanske skulle kunna, om jag orkade lägga ner någon energi på något så otroligt onödigt, men det orkar jag inte. Vart var jag? ... Viking. Juste, funderar på att införskaffa en sådan hjälm. Med horn, typ asterix. Tror det skulle passa mig, jag är tillräckligt grov (på ett bra sätt) för att det ska vara trovärdigt. Faktiskt..

Jag har lyssnat på Maria Menas "Boytoy Baby" hela dagen. Iallafall 4 gånger per I-pod-tillfälle. Jag älskar texten. Orkade jag skulle jag lägga in texten här och så skulle ni kunna njuta av den, men jag orkar inte trycka Ctrl+N skriva in http://www.letssingit.com/ , skriva in Maria Mena, leta rätt på Boytoy Baby och sen markera, Ctrl+C, dra fram det här fönstret och sen Ctrl+V. (visade just mina skills i kortkomandon, haha.) Men om ni känner att ni vill njuta av texten, gör det jag just skrev, fast sluta efter "leta rätt på Boytoy Baby". Jag lyssnar på den nu, jag är lite kär i den. Lite kär i Maria Mena idag. Ha lyssnat på alla hennes låtar, fast mest på Boytoy baby. BOYTOY BABY! ...
"nu får du faktsikt byta låt"  Sarah tröttnade efter 3 reprisen. Jag ville höra den mera. Men bytte till ngn sliten Roxette låt. Vilket jävla nerköp. Mohaha. Bytte till Skönheten och Odjuret, på engelska. Tänker på Sanne då. Hon är skönheten, alla andra är odjur.

Kropp: Kraft fulla ben
Hela världen, spana in difsaman på playahead. Han är min idol. Han har kraft fulla ben.
Det vet Maya, hon såg honom en gång på tåget. Jag saknar Maya lite. Fast det är mycket att göra nu. Maya är hemskt snäll. Som min Kurator sa, så kan man lätt konekta med folk man knappt känner om man är samma typ av människa. Jag gillar Maya. Det har jag alltid gjort. Jag gillar dom felsta, mer eller mindre. Maya gillar jag mer. MAYA. Vi ska äta kebab snart igen. Ingen äter kebab som hon, kebebabkebab i kairo ridandes på zebror.

Nu ska jag och Sarah sova. Haha, eller, vi ska lägga oss ner i sängen iallafall. Sarah kommer göra mig till en ny människa. Hon får mig i säng i tid, får upp mig på morgonen, får mig att städa och dammsuger mitt rum. Haha. Jag somnade kvart över tio igår, var så pigg i köket idag att jag dansade till Kristna kanalen (eller vad den nu hette, Tobbes favorit hursomhellst..). Det är bra. I morgon måste jag vara pigg. Horagunga då. Man måste vara pigg. Jag har alkohol och kommer få presenter i mängder, som jag inte behöver. Men tack iallafall, säger det nu. Tack.

Sov gott, framförallt Sanne. Det ska hon göra. Hon ska göra allt bra. För hon är bäst. Världens bästa. Älskar mest.
I morgon kommer Roppini hit, jag har saknat honom, jag är så glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0