Besvikelsen.

Igår var bland dom värsta kvällarna jag varit med om.
Ord som "nu kommer du alltid komma ihåg din skiva" tröstar inte. Det var värdelöst.
Bråk, poliser, trasiga kameror, fattig mat, dålig musik, dyr sprit, ignoranta vakter, fyllesamtal, jiddersökande slynor, vittnesuppgiter, anmälningar & kyla = lyckad kväll? nej. Absolut inte.

Ellinor och Mikaela, jag älskar er båda två. Den där bruden är körd, psykvård nästa.
Och hur kan du lämna dem i sticket? Du snackar så jävla mycket.

Jag borde plugga. Jag ska ha klar ett arbete om vodka i morgon. Jag orkar inte.
Jag beställde pizza idag.

Jag - Måste man beställa för en viss summa pengar för att få pizzan hemkörd?
Farbrorpizza - Ja, 80 kronor minst.
Jag - Men jag skulle vilja ha en oxfilépizza med en burk cocacola, det blir bara 72.
Farbrorpizza - Ja, då går det inte.
Jag - Men jag kan betala 8 kronor extra när han kommer med den.
Farbrorpizza - Vi har regler, det går inte.
Jag - *stön* Men du får ju pengarna..
Farbrorpizza - Det går inte.
Jag - Jamen ge mig en tvåliters cola då.
Farbrorpizza - Ja, visst, vart bor du?
osvosvosv

Det är altis farbrorpizzas fel om jag går upp onödigt mycket i vikt nu.
Tjingelin.

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Haha så du beställde pizza iaf, du är så slö mickis ;)

2007-05-07 @ 22:49:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0