Den där gubben luktar inte gott.

Nyss hemkommen från skolan.
Trött som ett as. Jobbade i stort sett själv hela dagen, undrar ibland vad vissa gjort i tre år.
Don't care, slipper alla (förutom baby och de jag själv vill umgås med) snart och jag kommer inte sakna någon (eftersom jag kommer fortsätta vara med dem jag trivs med, höh)

Ah, jag saknar. Jag vet inte vad eller vem jag saknar, men jag saknar något eller något. Det stör mig. Jag borde ju iallafall kunna komma på vem det är jag saknar, så jag kan sitlla mitt eget behov. Argh. #%!&)!"#)!

Äh, jag orkar inte ens, går och sover istället.
Skiter i om jag inte kan sova inatt. Vända dygnet is teh shit.


I can't believe
This could be the end
It looks as though you're letting go
And if it's real
Well I don't want to know

Don't speak
I know just what you're saying
So please stop explaining
Don't tell me cause it hurts

It's all ending
I gotta stop pretending who we are...
You and me I can see us dying...are we?

Yes, we are.
but I still love you.





Men, Du har så svårt att vara ensam så Du går till "lilla mig"
Men en dag försvinner jag ur Dina ögon, som en svår och jobbig grej
Jag kan känna mig bekväm i Dina ögon, när Du ler
Men Du kan säga nåt så beskt att allt blir kaos och uppochner

Jag tror jag vet vem jag saknar? *ler sarkastiskt*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0