Fin sko!

image35
Slightly Stoopid är grymt bra.



Musiken till flaket är fixat, wohwohwoh. Vi är bäst, hör jag minsta lilla klagomål angående ngåonting som rör studentflaket kommer alla mina inre ilskor bryta ut och jag kommer döda vederbörande.

Igår var jag och träffade Lisa vilket var otroligt mysigt och jag lovade henne att vi ska ses igen den andra.
Då ska jag ta med mig Sanne och åka och hälsa på "hemma" hos Lisa, haha. :<

Nattbussen hem igår var något otroligt farscinerande. Jag stod upp, vid den bakersta dörren eftersom det inte fanns några sittplatser och på golvet framför mig satt en ung man i 25 år åldern. Han la sin hand på min fot och började sedan, först diskret sedan helt obehärskat dra i min sko.. Jag tittade på honom och frågade lite nervöst "Eh.. vad gör du?" Han tittade upp mot mig och log och svarade "Fin sko!" slutade dra och klev av vid nästa hållplats. Tänk om han hade fått tag i min sko, vad hade han gjort med den? Smekt den och tillbett den som en gud? Vägrat ge den tillbaka och tvinga mig gå halvbarfotapåenafoten hem? Jag ska aldrig mer åka nattbuss hem. Jag är rädd om mina skor!

Jag ska skriva teoriprov på tisdag. Det kommer gå åt helvette eftersom jag inte kan teorin. Ha, komiskt.
Ska kanske lägga mig och plugga på det istället för att sitta här... Så får det bli!

Tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0