Glömd rubrik.

Jag är så trött att jag inte ens kommer på en passande överskrift till detta inlägg. Det gjorde mig så arg att jag började skriva utan att ha skrivit en överksift. Med tanke på det har jag alltså egentligen ingenting alls att skriva om. Jag är bara enormt trött och har ont i kroppen. Jag saknar Jonathan (jag skrev inte det där, right?) och jag vill ha helg, mer än något annat just nu.

Jag har märkt att människan är ett vanedjur. Inne på dag tre och min naturdiet smakar inte alls farligt. Jag intalar mig själv det iallafall så jag i morgon bitti kan övertyga migsjälv om att jag tycker det är jättegott. :>

Jag har höga förväntningar på balen för jag älskar min balklänning.
Min studentklänning är inte heller tokig iofs, hemskt skön hursomhellst.



Tjingeling!
[3]



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0