Grannar.

Jag är påväg att starta ett krig, tror jag. Haha, som förut när jag såg ett program om några grannar som bråkade så mycket att inte ens polisen kunde sätta stopp på det. Jag kanske håller på att skapa ett just nu?
Grannen i röda huser har varit tyst idag, satt vid min dator idag, såg att han och hon (antar att det är föräldrarna i huset, vet inte om det finns barn iofs, utgår från det) låg och solade. Mamma ropar om jag har lust att hjälpa henne och trimma kanterna på gräsmattan och jag var inte sen att hjälpa. Jag har aldrig trimmat så länge och noga.
Vet ni hur mycket en kanttrimmer låter? *ler*
Nåväl, hoppas verkligen de blev otroligt störda i sitt solande.

Igår spenderade jag kvällen och natten och morgonen idag hos Jonathan. Det var härligt att träffa honom igen och fick svar på en del frågor jag länge funderat på. Det var en underbar kväll med te och vattenpipa på hans balkong, tända ljus och samtal om liv och död. Gitarr och munspelsspel och mys. Jag tror jag faller..
Fick frågan, om man klonar sig själv, och sedan har sex med klonen, räknas det då som onani eller sex?
Jag svarade först "klart det räknas som sex, onani är ju när man hjälper sig själv på egen hand!"
Jonathan svarade "Men.. klonen är ju du, den är ju exakt som du, samma kropp."
Jag hade inte svar på det och förblev därför tyst och tänkandes, kom inte fram till något vettigt, det gjorde inget.

Ikväll blir det utgång med Baby. Saknar henne så och är otroligt glad för ikväll. Spelar mindre roll vad vi gör, jag vill bara träffa henne. Saknar henne, nästan två hela dagar sen jag träffade henne nu. Jag behöver henne.

"Vad vore jag utan dina andetag? Jo, färglös som en tår, typ genomskinligt grå. Jag kan inte ens gå utan din luft i mina lungor. Du har mitt hjärta i din hand. Jag älskar dig Sanne. Mest av allt. Vi ses snart älskling. Alltid din / M"
Ibland
måste jag impulsivt berätta för henne hur mycket hon betyder för mig.
Ibland vaknar jag mitt i natten och vill ringa henne bara för att säga att jag älskar henne.
Ibland vaknar jag och vill dra på mig kläderna och i värsta fall gå till henne, bara för att få se henne le mot mig.
Ibland blir jag rädd för döden och vill ge henne en kram, ifallochmatt jag skulle få en hjärnblödning och dö och det skulle vara den sista personen jag kramade.
Ibland vill jag skriva löjliga brev och måla fula teckningar och ge till henne, bara för att hon ska förstå vad hon betyder för mig, men det kommer hon aldrig göra.
Hon betyder allt för mig.

Nog för nu, tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Sanne

Din lilla sötsopp! KLart jag vet, för du betyder exakt lika mycket för mig. Alltså ALLT :)
Älskarej!

2007-05-26 @ 16:59:39
URL: http://snovit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0