Haffa haffa.

Igår var en bra dag. Saknade dock babys kramar, men man kan inte få allt på engång, tyvärr.
Idag har en sålänge varit en bra dag. Vaknat, städat, städat, ätit, städat, pratat med baby, ätit. Ungefär så.
Mamma och pappa kommer hem idag, så alla burkar, vinflaskor, spritflaskor, ostbågar har nu avlägsnats från köksbordet och det ser åter igen ut som ett hem. Härligt.

"Alltså, vad är det med det här NRJ in the park, vadå i parken? Vilken park snackar dom om?"
- Skrivet av blonderad flicka 14, från stockholm, på broadcast på playahead.

Var i stan med Jessica igår. Det var mycket folk. För mycket folk. Fjortisjippot NRJ in the park var i farten och vart man än vände sig fanns sönderblonderade 14 åringar eller baggyklädda skrikhalsar från mellanöstern. Nej, jag är inte rasistsk på något sätt, men sanningen är att det majoriteten av snoppar (killar) som är på NRJ in the park är utlänningar och det är ett faktum att dom låter. Inte bara låter lite, utan skriker, väsnas, syns, hörs & tar plats. Säkert inget större fel på dem, en och en, men när dom samlas i grupp vill jag helst av allt kasta en påse solroskärnor långt därifrån så att alla flockas ditåt, istället för i närheten av mig. Ja, dom äter faktiskt solrosfrön och spottar skal omkring sig som om det vore ris på ett brölopp. Nej, nej, nej, jag är inte bitter. Var dock tvungen att avlägsna mig från stan vid 23.00 tiden eftersom jag fick så svårt att andas för all väteperoxid som svävade i luften. Var dock otroligt härligt att träffa Jess igen. Känns skönt att någon av det packet är vettig och trevlig. Jess, du är en pärla.

Idag lär bli en lugn dag. Middag med Oma och så ska jag jobba i morgon så kommer ta det lugnt ikväll.
Allt för nu, tjingeling.

Kommentarer
Postat av: Jessica

<3

2007-05-20 @ 15:32:39
URL: http://byxa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0