Hej Jultomten.

Jag vet att jag skriver lite tidigt i år, men jag har varit hemskt snäll och har ätit spenat frivilligt.
Nu är det så, att det finns bara en sak jag önskar mig och det är en diskmaskin.
Snälla tomten, jag skulle älska dig (mer än vad jag självfallet redan gör) om du skickade min familj en diskmaskin.
Mina sköra naglar (som jag varit duktig och slutat bita på) tål inte att handdiskas med och mina händer blir torra och jag får inga pojkar eller flickor som vill gosa med mig eftersom det ser ut som jag har fått könsherpes på händerna! Allting skulle underlätta med en tvättmaskin eftersom tjaffset då skulle upphöra och familjelyckan skulle bli total i våran lilla idylliska familj. Dessutom tycker jag att jag är värd en diskmaskin och jag påstår nu inte att du inte gör ditt jobb men jag tänkte ändå poängtera alla bedrifter jag har haft under detta år (som trotsallt varat i snart 6 månader, dvs halva året!). Jag har;

- Jag har varit på gymmet flera gånger detta år än vad jag varit sammanlagt i hela mitt tidigare liv.
- Jag har ätit spenat flera gånger (som jag nämnde tidigare), jag vet att du gillar när vi gör det!
- Jag har skärpt mig i skolan och faktiskt skrapat ihop riktigt fina betyg
- Jag har varit nykter största delen av veckorna
- Jag har klippt gräsmattan en gång
- Jag har lagat frukost till min familj 2 gånger (hade gjort det fler gånger om dom inte envisades med att gå upp så tidigt.
- Jag har inte skrivit ett enda hatbrev till någon lärare. (inte ens i smyg, och nej.. kära du, dom hatiska raderna om Ulf Nyberg i den här bloggen räknas inte!)
- Jag har varit trogen mot min näsa (Sanne alltså)
- Jag vet att ovanstående är ett av guds budord, inte ett av dina, men.. jag har ätit spenat!

Så snälla tomten, kan du skicka mig en diskmaskin?
Jag kan kamma ditt skägg i ett helt år och putsa dina stövlar och borsta dina renar bara jag får en diskmaskin.
Skicka din adress till min mail så kommer jag gladerligen och hämtar diskmaskinen om du inte orkar åka!
Min adress är; Jagä[email protected]

Många kramar / Mikaela S.

Kommentarer
Postat av: Sanne

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA *dööör*

2007-05-24 @ 21:58:03
URL: http://snovit.blogg.se
Postat av: Ellinor

Hahaha :D

2007-05-24 @ 22:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0