Home sweet home, alone.

Nu är jag själv hemma tills på söndag.
Jag trivs med att vara själv, för då kan jag:

- Gå runt utan byxor utan att någon bryr sig
- Dricka stora mängder öl utan att städa bort burkarna förrns dagen efter
- Laga mat mitt i natten utan att någon bli störd
- Lyssna på samma låt på högsta volym utan att någon kommer in och drar ut sladden
- Äta middag när jag är hungrig
- Bjuda in mina vänner att vara här/vakna hela natten

.. och det är inte allt av alla underbara saker jag kan göra, bara för jag har huset för mig själv*

I morgon kommer Robin hit och leker med mig, det var länge sedan jag umgicks med den mannen på tu man hand och det ska bli riktigt trevligt att få höra hur hans liv har levt dom senaste månaderna .. vet inte mycket om det faktiskt. Vi ska dricka öl och snacka skit. Sådär manligt som bara jag kan.
Senare på kvällen ska jag grilla med Sanne och sen ska jag och tjejerna förkröka här och sen dra ut. Det blir jättemysigt och sen avslutar vi förmodligen kvällen här också.

(*min bror är hemma, men han bryr sig inte om vad jag gör.)
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0