Hon smakar som dove hudlotion med silke.

Mamma: Vill du kolla på tv med oss?
Jag: Vad ska ni se?
Mamma: Filmen på TV3.
Jag: Har redan sett den..
Mamma: Bra, då får jag allt godis för mig själv.
Jag: Ge mig en godis då?!
Mamma: Nej.. Sitt vid datorn du!

Jävla skit. Blev inget smågodis, fick nöja mig med en moccamint. Ha, lite som tuggummi.

Jag: Har du kysst henne?
Simon: JA!
Jag: Smakar hon gott?
Simon: Haha, faktiskt, typ.. hur ska man säga, GOTT?!
Jag: Säg lent. Tjejer smakar ofta lent, lite som mjölk, lent!
Simon: Nja.. mer som silke.
Jag: Typ som.. Dove hudlotion med silke?
Simon: Precis!!!

Undrar hur dove hudlotion smakar? Tror det smakar lite som en blandning av tvål och schampo. Måste vara förjävla mysigt att kyssas med.. Men, jag driver bara. Jag vet han menar. Jag är glad för din skull.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0