Jag blev beroende efter bara en cigg.

Det om dina kropsdelar hade varit cigaretter. ;>

Tänk egentligen vad tiden går fort. Hur man utvecklas som persom och hur man gör saker man aldrig skulle gjort för ett år sedan. Tänk hur man ser anorlunda på livet efter dess gång och hur man formas allt efter man lever. Erfarenheterna skapar människan i livet och man formas både av misstag och framgångar. Livet är en stor Topic i mitt huvud nu för tiden, när tankarna spinner mer än vanligt, jag står framför en helt ovis framtid och vet inte vart jag kommer hamna och för att citera någon, som kläckte ett klokt citat;
"Som en ensam svamp växande i skogen med hoppet om att bli plockad för att uppnå ett äventyr, så är jag tillbakadragen iväntan på att se en lykta som lyser fram min väg"
Det kunde inte kännas mer rätt och jag kunde inte känna igen mig mer när dom där orden lästes upp för mig. Livet i sig skrämmer mig inte, det är egentligen framtiden. Fast egentligen är jag inte rädd, är mest farscinerad av att den är så ljus, så lätt och så underbar. Trots att jag inte ser hur det kommer sluta, känner jag att det kommer bli bra. Det kommer bli mycket bra, för jag kommer alltid ha den jag älskar vid min sida. Sanne.

Morgondagen bjuder på kökslektion, om jag inte kan ta ledigt ifrån den av personliga själ.
Ska prata med Jens om det i morgon, så fort jag kan.

Nu blir det sängen och scrubs. Min kväll har varit bra. ;>
Tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0