Nytt inlägg.

Jag tror jag har fått klorin i ögat, det svider hursomhellst otroligt mycket.
Tror jag fått i mig klorin också, för jag mår otroligt illa. Kan bero på lågt matintag också.
En av mina naglar gick av idag, jag bryr mig inte ett dugg, egnentligen,
och jag tycker inte ett dugg synd om varken mig eller nageln, men vill skriva det iallafall.

Jag har lyckats. Jag har städat mitt rum, äntligen. Jag är löjligt, obeskrivligt, jättelyckligt och lättad.
Jag kan andas utan att få astmaanfall av allt damm och jag kan gå från ena sidan av rummet till det andra utan att trampa på diverse småsaker och kläder. Det är underbart, må jag säga.

image18image15image16
TADA! Jag vet att alla är imponerade.


JAG VILL INTE HA DENNA TEXT CENTRERAD MEN MIN DAOTOR BRÅKAR ENORMT.
Jag tänker inte skriva mer nu, bara för det centreras. *grinig*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0