Rädd för mig själv.

För ungefär en halvtimme sedan fick jag ett ryck och klädde på mig efter att ha provat balklänningen jag hade i nian. (som fortfarande passar, woho!). Jag hade redan bestämmt vad jag skulle ha på mig, om jag skulle klä på mig idag, vilket jag nu alltså gjorde. Svarta leggings, gråa långa linnet och svarta tröjan över. Precis som när jag var hos baby häromförut.

När jag kollade mitt klara verk i spegeln, var jag inte nöjd.
Provade runt och slutreslutatet skrämmer mig, jättemycket.

image20image21


Jag har alltså turkoblått på mig. Blått. Färg. Och jag trivs.
Vad är det som sker?

Kommentarer
Postat av: Tobias

Har du en turk och blått på dig eller, turkosblått?

2007-05-17 @ 18:14:06
Postat av: Mikaela

har turkosblått, inte turk och blått.

2007-05-17 @ 22:29:27
URL: http://leben.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0