Sanne.

I telefon med Sanne.

Jag: Och på lördag ska jag vara hemma och dega, med dig.
Sanne: Jag ska städa på lördag.
Jag: HAHAHAHAHAHA.
Sanne: Skratta inte!
Jag: *svälj* mhm.
Sanne: Jag pratade med Fredde idag, och sa att jag skulle städa på söndag då sa han att han ville flytta in på söndag och att jag var tvungen att städa på lördag.
Jag: haha, mhm! *gnyr*
Sanne: Men jag sa, Jag är inte hemma, jag kan inte, jag är borta, jag är upptagen på lördag!
Jag: HAHAHAHAH.
Sanne: Jag sa så, och han frågade vart jag skulle vara och jag sa "hos mickis!"
Jag: Hahaha, så du ska städa på lördag?
Sanne: Ja, men jag sa att det blev sent, på eftermiddagen!

Det humoristsika i det hela är att vi ska dricka tills vi blir kastruller på fredag och Sannes hysteriska tonläge när hon berättar om vad hon sa till Fredde.


image23
I love my baby.



Sanne ska alltså städa lägenhet, råbakis, på lördageftermiddag.
Vad är det man säger om skadeglädje?
JAG ÄLSKAR SANNE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0