Shopping&Bio

Idag väckte mamma mig klockan halv 10.
Mamma (typ tysk natzi-officer): Jag ska åka och handla klockan tio noll noll, ska du med?
Jag: örr.. vad är klockan.. örr.. ouff..
Mamma: Klockan är nu halv tio, vi ska åka till skopunkten som du tjatat så länge om.
Jag: ouff.. ja.. jag ska med.. örr.. gäsp.
Mamma: Är du inte nere och klar klockan tio åker jag utan dig!

Nu vill jag tillägga att jag sagt till min mor att jag vill åka till skopunkten, en gång.
När jag kom ner hade hon lugnat ner sig och kokat kaffe åt mig.

Besöket på skopunkten blev jättelyckad, hittade min kärlek i ett par skor och jag fick dem. Dom var otroligt jävla jätteunderbara och passade också på att köpa ett var hemskt sköna, svarta snörskor, kände mig som 12 år igen. Tur för mig att jag kan knyta rosetter, säger jag bara.

Bilder på skorna finns på bdb (eftersom min brors dator hatar, då menar jag hatar, mig blir det inga bilder här)

Jag och Sanne var på bio. Såg spindelmannen tre. Den var bra, även fast Sanne blev hemskt rastlös och kissnödig. Jag fick frostskador och störde mig på barn som skrek, men.. i det stora hela var det ett lyckat biobesök. Innan bion var vi på kvarnen och drack varsin öl och satt i solen och pratade om allt från sex till killar. (jag vet att hoppet inte är jättestort där emellan, men.. så var det). Jag trotsar idag och skriver inte helt i kronologisk ordning. :>

http://nebel.bilddagboken.se
Tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0