Upprördheten.

Jag glömde i min frustration angående Amalia berätta om hur otroligt mysigt jag och Baby hade igår.
Myskväll med Ben&Jerrys (skrev Jack Daniels först, höhö), OLWs ostbågar och coca cola. Bara vi två, det var helt underbart. Älskar när det bara är vi två, det är bäst då. Inget störningsmoment, bara ren kärlek.

Vi pratade minnen, skrattade gott och länge åt påskhelgen för några år sen, som så många gånger förut. Vi mindes och tänkte tillbaka på hur underbar tiden var. Kom överrens om hur saker och ting förändras både till det bättre och till det sämre.

ur Hollowman av Trapt.

"No life breathes in you
All the time you laugh, you wait, you cry
No part of your life is true
All the time your life passes you by

The last time you cared about anything
The last time you allowed yourself to be seen
So pretentious your lies, unrelenting disguise
Creating tears in your eyes, your mind withers and dies
Pretending to be something you are not
Somewhere in the middle you are now caught
You've never seen who you really are

I don't ever want to see
I don't ever want to be like you
Hollowman
I don't care what you give
Hollowman you can't live like this"


Vart har du tagit vägen, egentligen?

Kommentarer
Postat av: Elina Wäppling

HÄR ÄR JAG! *vinkar* <3

2007-05-09 @ 19:54:06
URL: http://waeppling.blogg.se
Postat av: Niborsuperhemlig

Jag är här :)

2007-05-12 @ 14:59:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0