Vårkåta horor.

Vad är det med folk och behöva någon?
Var tredje person som loggar in på min msn heter något med ensamhet eller längtan efter kärlek.
Kan man inte bara vara nöjd, möta livet och trivas med sina vänner? Kärleken kommer när den är menad.

Och ska jag vara ärlig är jag trött på allt jävla fjortisdravel, jag orkar inte lyssna. Jag orkar inte höra. Jag vill inte veta. Att påstå att livet är över när man är 16 bara för att man blivit dumpad eller paniken när man kanske inte får öl till helgen får mig att vilja kräkas. Jag vet att jag varit på samma ställe i livet, men jag orkar inte återuppleva det igen, genom andra. Jag hatar alla otroligt oviktiga problem. (Endå lyssnar jag, ger råd och är snäll.)

Jag är på dåligt humör. Ber om ursäkt.
Hatar reklamen när hon har köpt [pänritsch] även fast dom har en man som håller i en [pänritsch] i frysen.
Just idag, vill jag se [pänritsch]-damen död.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0