Alla som inte dansar är idioter.

idioter. pedofiler. våldtäktsmän. whatsoever.
Jag är på bradåligt humör.
Jag är fett gladledsen.

Jag vill dansa onykter på ostabila bord och mima till 90-talsklassiker.
Jag vill kissa i min bästa väns ansikte och sova på en studsmatta.
Jag vill sitta på en höbal och dricka årsgammal folk öl och jag vill somna i en hundkorg.
Jag vill tro att jag är i rymden och disskutera frusen kycklingen en hel natt.
Jag vill ha sex i en skogsdunge och bryta upp min dörr med en kofot.
Jag vill bli penetrerad bakifrån på en korgtoalett och tjuvröka på en leksaksplats.
Jag vill dricka skamligt stora mängder tyskt vittvin och spy i en turkos toalett.
Jag vill åka på partyresa och lämna samvetet hemma tillsammans med förståndet.
Jag vill cruisa genom ett förortscentrum och lyssna på popremixen av "jag vill vara din Margareta".
Jag vill vara minderårig och bli tillfälligt adopterad för att få köpa alkohol.
Jag vill sjunga kareoke för alkolister och kineser.
Jag vill leka med en B-kändis bröstvårta och moona från en köksstol.
Jag vill köra moped i ösregn och decka på en bajamaja.
Jag vill rida naken till en hundkennel och bada med en brunsvart islandshäst.
Jag vill låtsas att jag har deckat och dricka rödvin ur ett cognacsglas.
Jag vill älska med en kvinna och cykla tills jag spyr.
Jag vill lyssna på Lars Winnerbäck och bli onykter klockan 13.00 på en måndag.

Jag vill göra allt igen, för tro det eller ej, I've did it all.

Jag saknar mina vänner idag.
Mest Sanne, Robin & Elsa.

Jag är så jävla modig.
Jag lämnade allt.
Nu sitter jag här, utan er.
Jag har fortfarande honom.
Men han fyller inte alla hål.
Jag saknar er så att tårarna rinner ikväll.
Det har dom inte gjort förr.
Jävla mens.

My greatest fear is that PMS doesn't exist and that this is my real personality

Kommentarer
Postat av: BABBELDROTTNING

Hoppas du får en mysig fredags kväll :)

2007-11-23 @ 21:52:15
URL: http://BABBELDROTTNING.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0