Bakfylla.

Jag har mitt livs bästa bakfylla.
Efter ett par timmar med yrsel och en kvart med huvudvärk känner jag mig nu som ny.
Lite seg, men det är nog pågrun av polackernas musikintresse och inte pågrund av mitt alkoholintag igår.

Gårdagen var mycket trevlig.
Började lugnt och spårade sen ur lite lagom.
Morten som aldrig dansar fångades på film när han underhåller sig själv, sittandes och dansandes i en av våra fotöljer och självfallet har kameran snappat upp lite incest mellan Ole-Gunnar och Birger.
Mitt mål med att få Rolf-Kristian på lyset klappade igenom ordentligen och efter en stilla öl, på den egentligen stängda nattklubben, försvann han plötsligt med ett hastigt "hade!". Det gör inget. Det var mycket trevligt.

Idag är dock första gången som jag hatar att jag hade min kamera på fest.
Var helt säker på att jag hade hela kvällen ihoppusslad och kom ihåg allt.
Trodde att jag inte tog några bilder efter att vi kom hem från byn.
Ack så fel jag hade, det är minst lika många bilder tagna efter bybesöket som innan. SKAM!
Jag har inte ett minne av att Morten dansade, tackar dock kameran för att han påminnde mig om det.
Har inte heller ngt minne av att min karl deckade med en cigarett i munnen på vardagsrumsgolvet.
Haha, det är nästan värre och tro att man kommer ihåg allt och sedan upptäcka att man inte alls gör det än att vakna upp med ett stort svart hål. När slaget kommer och man inser att det är stora bitar som saknas, så tar det håradre än när man inte minns ngt alls. Anser iallafall jag.

Ska komma mig till jobbet om ca 1 timme.
Ska försöka handla innan det också.
Min sambo som sovit halva dagen tar inte det långa benet först och har lite problem med att få tummen ur röven. Men just nu är han iallfall i duschen, så vi hinner nog. :)

Ska ta och klä på mig acceptabla "gå-och-handla"-kläder nu.

Och jag har kommit fram till att jag tycker det är synd.
Även fast jag aldrig riktigt kunde placera dig, fanns det ljus med dig.
Det är synd att det blev som det blev.
Fakitkst.

Allt för nu.

Kommentarer
Postat av: E

även om inget i din blogg handlar om mig, tar jag åt mig, tar jag naivt åt mig och låtsas att allt är jag. för det ville jag vara.

2007-11-26 @ 22:45:28
Postat av: Mikaela

Är intresserad av hur du kan veta att saker och ting inte handlar om dig?

Det mellan oss, är synd.

2007-11-27 @ 11:41:10
URL: http://leben.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0