Britney Spears.

np: Britney Spears - Lucky.mp3
We love it.
Jag och min karl försöker ständigt överrösta varandra när vi
sjunger med i den underbara låten.
Det bästa av allt är att vi kan hela låten utantill.
Från början till slut.
Och nej, det är inget vi skämms över.
Go, Britney, Go!

Nu sätter Ops I did it again igång och jag känner för att dansa.
(Vill poängtera att klockan är 13.26 och jag är helt nykter.)

Idag blir det chillout.
Får besök av O-G's bästa vän med fru snart.
Känns wierd att säga "bästa vän med fru".
Min Karl är påtok för gammal.
Precis som om Robin skulle vara gift, eller Sanne?
Haha. Känns som om min och O-G's vänskapskretsar
ligger på lite olika nivåer.
Spelar ingen roll. Jag älskar Ole-Gunnar.

Sanne är bäst i världen. Vilket ni alla vet.
Ville bara påpeka det igen.
Så att ingen glömmer bort det.

idag fyller min mamma år.
hon fyller 29 i år igen.
Jag älskar henne.
Ska köpa dubbelt upp med julklappar till henne och pappis.
Eftersom jag missar deras födelsedagar.
Nu ska jag ringa henne, världens bästa mamma, och sjunga!

Fred och kärlek!
Over.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0