Brödrost.

Idag tog jag mitt förnuft tillfånga och köpte en vit, liten, superbillig brödrost!
Det är.. otroligt. Jag älskar rostat bröd.
Nu ska jag bara ner till butiken och få hem en limpa med grovt rostbröd.
Ikväll lär middagen bestå av rostat bröd med olika toppingar.
Rostat bröd med stekt svamp lär det blir.
Har en och en halv champinjon i kylen.
Jävla genmodifierade supersvampar vi hittade.

Nu ska jag umgås med min karl, om jag får kontakt.
han försöker fortfarande få igång sin dator.
Han är på godväg.. ibland är det faktiskt ström.
Just nu pratar han i telefon med en vän,
som ger honom ngn typ av support via telefon.
Hoppas han får igång den snart.
Jag är så ensam.

Tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0