Kärlek.

Ursäkta min tristess, men jag är ensam och har varit uppkoplad på internet i 6 timmar nu.
Inte bra med minuträknare när man får det svart på vitt.
Dock inte sutit här hela tiden.
Fan vad jag ljuger, det har jag visst.
Ska dock snart laga mat åt mig och min karl.
Love him deeply.

"Jag har nog aldrig varit så irriterad som idag.
Ord som Mord har frekvent hoppat in i mitt
huvud några gånger .. Ring mig när du kan.
Älskar dig. Puss"

"Text på tavlorna på pärrongerna:
"Pga landskamp i fotboll kör SL med
långa pendeltåg" Han som kör tåget
referar matchen direkt från radion på utmärkt
blattesvenska nästan lika bra som Arne  Hegefors!
Det är därför jag älskar det här landet!"

Favoritsmsen de senaste dagarna.
Från favoritpersonerna.

Fick ett vykort från pappa idag.
Jag älskar honom.

Matlagningsdags.
Adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0