Bajs.

Jag förstår inte varför folk njuter av att bajsa.
Väldigt många män (och kvinnor) berättar om hur det klämmer ut det ena efter det andra.

Folk som säger att de älskar att bajsa.. förstår jag mig inte på.

1. Det luktar inte rosor
2. Var kommer njutningen? G-punkten i analen som alla är så rädda för eller?
3. Det tar lång tid
4. Toalettstolen är inte världens skönaste plats att vila stjärten på.

Det enda posetiva jag kan komma på, är att man får tid för att spela quadra pop. (eller andra likvärdiga mobilspel).
Men jag förstår inte riktigt.. hur man kan påstå sig att älska att bajsa.

Jag själv hatar att bajsa.
Men jag är ju inte som resten av denna illaluktande, analfixerade, ostressade, bardumsfetishade värld.

Adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0