Dagens - Med Mikaela S.

Dagens sms-konversation.

Sanne: "Tyskt bubbel, fyra bokstäver? kan du? puss puss"
Jag: "Sekt?"
Sanne: "Perfekt! Tack!"
Jag: "Hahahaha, säg inte att du löser korsord.."
Sanne: "Jo! Super festligt!"
Jag: "Hjärtat :( Jag ringer dig om 5 minuter så kan vi prata om det."

Dagens sötaste sär.

Simon sier:

asdfghjkjhgfdsdfghjkjhgfdsdfghjhgfdszadfghujhgfdsdfghgfds

Simon sier:

= hej

Simon sier:

på swahili

Dagens citat. (även gårdagens citat)

"Är det din pojkvän som inbillat dig att du måste vara naken när du installerar program?"

Dagens youtube-klipp.



I den här videon ser vi Joel.

Dagens mail.
Från min kära moster.

Före giftermålet och 7 år efter.

 Före giftermålet;

Tjejen: Hej Kalle
Killen: Äntligen, jag har väntat riktigt länge nu!
Tjejen: Vill du att jag ska gå?
Killen: Nej! Vart har du fått de ifrån? Bara tanken får mej att må dåligt.
Tjejen: Älskar du mej?
Killen: Självklart, alla tider på dygnet.
Tjejen: Har du bedragit mej någon gång?
Killen: Nej, aldrig!! Varför frågar du ens?
Tjejen: Vill du kyssa mej?
Killen: Ja, så fort jag får tillfälle till det.
Tjejen: Skulle du någonsin slå mej?
Killen: Är du galen? Du känner väl mej?
Tjejen: Kan jag lita på dej?
Killen: Ja älskling...
Tjejen: Älskling...

7 år efter..... Läs texten nerifrån och upp


Dagens hiss.

Behöver inte säga mer än Fredag.
+ Morten som klarade körkortet.

Dagens diss.

Ungar som säljer chokladkaka utanför mataffären.
+ Daniel som aldrig langar hångelbilden på mig och Jessica.

Adjö.

Kommentarer
Postat av: joel

naaaaaw, tackar tackar.... skönt att veta att en del läsare stannar oavsett..

kul att du slängde upp videon också ;D

och apropå dagens diss kan jag inte annat än hålla med.. alla vill vi se hångelbilden...

och om dagens citat stämmer så vill jag ge pojkvännen all credit... bra jobbat...

2008-04-12 @ 00:05:49
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Postat av: Joel

Grattis, du blev bästa kommentar i det inlägget ;D

hehe... med fjäsk kommer man långt..

hoppas du får ågon extra besökare :P

2008-04-12 @ 10:41:43
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Postat av: Joel

och apropå tvättmaskinen.. är du verkligen säker på att du kan svenska?

2008-04-12 @ 10:42:42
URL: http://joelsunderbara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0