Dagens/Gårdagens/Fredagens.

Sms;
Eg vill ha *censur* når men kommer hem
- Jag själv klockan 03.29 lördagsmorgon.

Citat;
Jag måste få ta en bild på dig så jag har en när du har kläderna på!
- Geir i fredagskväll.

Äckligaste;
Nyanställda extrahjälpen på jobbet.
Ser ut som en väldigt hårig grävling.

Fullaste;
Kristian.

Roligaste;
Terje. Kunde inte sluta le när jag pratade med honom.
Kändes som jag pratade med en hund.

Sötaste;
Vibekes reaktion när hon fick födelsedagspresnten.

Bästa;
Sanne, Mamma, Pappa, Johan, O-G och jag själv.

Adjö.



Kommentarer
Postat av: Joel

Citatet säger mycket om din livsstil...

Jag hoppas att du blir stor, mycket stor och resten av sverige tar efter av din vishet..

mer nakenhet åt folket!!!

:D

2008-04-20 @ 14:19:21
URL: http://joelsunderbara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0