Jag älskar kommentarer.

Jag älskar när någon kommenterat.
Stavas kommenterat äns med två m?
Saksamma.. jag tänker inte ljuga och spela
hård som sten och säga att jag inte bryr mig.
Jag älskar kommentarer.
Och jag älskar när folk läser.

(förlåt att jag kallade mina läsare för små svin igår)

Jag har läst igenom min gamla blogg på playahead.se nu.
Jag är fan rolig.

Ett utdrag ur mitt tidigare liv.
Robin ska komma hem från utlandssemester och jag och Sanne diskuterar.
Jag "Haha, tänk om han kommer hem helt röd, typ som en kräfta!"
Sanne "Tänk om han kommer hem asbrun och skitsnygg.. *Drömmande*"
Jag "Ingen risk, det är Robin som kommer hem, ingen annan."

Nu ska jag fan göra något vettigt.
(TILL SANNE ingen annan, för det är rätt pinsamt; Jag hade aniktsmasken på i 47 minuter för jag glömde bort att jag satt på mig den, du vet ju hur jag blir framför datorn.. ehe.. och när jag skulle tvätta av mig den hade jag fått något utslag på kinden som kliar, ser ut som ett myggbett, tror du det är farligt eller bara.. superrent?)

Adjö!

Kommentarer
Postat av: joel

kommentarer är underbara... dom gör en riktigt munter hela dagen ;D

och haha... du har en del sköna moments helt klart.. Fast disskussionen på inlägget under slår allt...

tankeläsning på hög nivå ;D

2008-04-16 @ 00:46:07
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Postat av: joel

hehehe... du är en fjäskis!!!

klart jag är här och kommenterar ju, du har en rak, öppen rolig blogg.. Tyvärr en bristvara i sverige just nu ...

2008-04-16 @ 10:50:16
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Postat av: joel

hörödu "stoneface" om du inte ska fjäska så får du inte skratta heller...

bara argt ifrågasätta mitt sexistiska synsätt ;D

2008-04-16 @ 11:52:32
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Postat av: robin

rl thx=D

2008-04-21 @ 17:25:00
Postat av: pörskans persika(carro)

jag älskar att läsa din blogg din lilla rumpnisse gumma:)

2008-04-25 @ 17:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0