Jobb.

Uppdateringen har uteblivit eftersom jag jobbat så hårt de sista två dagarna.
Ha!
Har varit sol (!) här på stord också så jag och min karl har suttit ute
två förmiddagar irad och solat våra blek (i mitt fall, läs blekfeta) kroppar.
Idag brände jag axlarna. UNDERBART att vara svensk på sommaren.
Härliga pigment, kom till mig!
Tycker iofs att det sexigaste som finns är människor med ljus hy, typ snövit ljus.
Typ.. ljus hy, mörkt hår, blåa ögon, stora bröst, lite fräknar,
perfekta läppar.. Sanne? *nickar*

Min karl kallade mig invandrare idag.. eller om det var utlänning, saksamma.
Arg blev jag.. för det är sunt och bråka, så jag försöker skapa lite drama. *dramaqueen*

Jag är galet trött på vissa.. hemma i sverige.
Skriver det i plural för att det inte ska vara för utpekande.
Folk (åter igen en cover på ordet en person) tänker
tamigfan bara på sigsjälva. Men.. för er (din) information.
THE WINNER TAKES IT ALL (in the end) (ja, jag lyssnar på ABBA, igen)
Och i mina ögon.. har ni (du) aldrig varit en winner.
Ni (du) kommer stå där ensam till slut, om ni (du) inte skärper er (dig) snart.

Jag älskar att solen lyser in i vårat sovrum på morgonen.
Det lyser bara på min karls säng som står närmast fönstret.
Han vaknar, vid tio tiden, kan inte somna om, går upp, städar lite,
sätter på kaffebryggaren och vid kvart över elva när solen lyckas ta sig fram
till mitt ansikte, vaknar jag utvilat upp och uppe är min karl, nybryggt kaffe och
halvstädad lägenhet. Om jag nu bara kunde dressera honom att
göra min väldigt simpla frukost (bröt med en skiva pepparskinka och två skivor ost
(tre om man använder den osthyveln som gör söta vågmöster på osten)) så skulle
jag bli vädligt nöjd med mig själv och mitt liv.

Jag är iofs jävligt nöjd över att vara migsjälv. För jag är faktiskt.. så pass bra,
att jag inte kan vara annat än nöjd. Klart låren kunde varit fastare och magen mindre..
men jag har hört att det är inne med stora kvinnor i sommar.
(hörde det från mig själv.. som den suberba modesättaren jag faktiskt är).
Och min hudfärg i sommar kommer också slå. För.. som Sanne så..
"Rosa.. det är såååå inne!"
Det var inte riktigt så hon sa, men har glömt, det var ju trots allt säkert 30 minuter sedan
hon sa det.

Dagens sms lyder;
"Älskar dig min älskade älskling! Ville bara säga det.
Ha en bra dag på jobbet så hörs vi till kvällen.
Älskar dig! Puss puss puss."

Dagens smsare har valt att vara anonym.
(nej, det har hon iofs inte, men jag låter henne vara anonym)

Min komentar till detta sms är;
JAG ÄLSKAR DIG MED MITT (inte min) SKÖNA BÖNA!
Du är tamigfan bäst i världen! <3

Nu får min karl gärna komma hem så vi kan sova
så det kan bli morgon igen så jag kan sola min blekfeta kropp
till en rosare nyans och sedan sväna in 8 timmar på jobbet
för att sedan panikköra till Bømlo för att fira Geirs 31års dag.
Och fan vad tequila det ska förtäras.. kan man jobba efter
16 lakritsshot, kan man jobba efter en halv flaska tequila.
35 cl är inte så mycket.. egentligen.

(förlåt mamma för att jag syndar)

Adjö!

Kommentarer
Postat av: Joel

ääh, jag tycker din mamma ska vara stolt över dig, det är inte alla som klarar av att dricka lakritsshotsar och jobba..

själv däckade jag stenhårt på tallinfärja efter att ha intagit en flaska svart guld..

Blev kroppsmålad och spydde ner en kompis... Det var en minnesvärd kväll..

Men men.. Och denna dröm också.. *ASG*...

Svaret till den finns i bloggen under inlägget ;D Jag börjar nu åter igen svara i bloggen och tänker hålla mig till det...

Ja, inte när du skriver nya inlägg då såklart, då måste jag ju kommentera dom.. ja du fattar.. ähhh...

Tyst joel du pratar för mycket...

2008-04-18 @ 11:01:29
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Postat av: Joel

Jäpp, så jävla illa är det.. Så elak är denna lilla söta sak..

Lyckligtvis kommer jag dra ner på inläggsmängden..

Bloggen hotar att ta över :D

2008-04-19 @ 14:20:19
URL: http://joelsunderbara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0